W przypadku stwierdzenia wady towaru kupionego w sportpros.pl Kupujący powinien:
Odesłać lub dostarczyć wadliwy towar na adres Sklepu Internetowego (AJ Group Sp. z o.o. ul. Bursztynowa 96, Modła Królewska 62-571 Stare Miasto), przy czym koszty odesłania towaru ponosi klient. Zostaną one zwrócone Kupującemu pod warunkiem uznania zwrotu.
lub
Skontaktować się ze Sklepem Internetowym (pisemnie, telefonicznie lub za pośrednictwem formularza kontaktowego) w celu ustalenia miejsca i czasu, w którym Sklep Internetowy, na swój koszt, może odebrać wadliwą rzecz przez kuriera lub inną upoważnioną osobę.
W przypadku, gdy Kupujący decyduje się na samodzielny zwrot wadliwego towaru, nie powinien korzystać z przesyłek „za pobraniem”.
Musisz się zalogować lub stworzyć konto
Dodaj produkty do listy życzeń, aby kupić je później lub pokazać je znajomym!